2013. április 24., szerda

Milly Johnson: Yorkshire puding Klub



Nagyon nehezen fogtam neki ennek a könyvnek, hónapok óta csak kerülgettem!

De aztán jött egy vásárló, akinek ajánlottam, és nagyon megörült a témának, gondoltam, ezek után elolvasom én is!

Iszonyúan tetszett, hogy nem kis fruskákról, hanem érett nőkről – akik történetesen barátnők- szól a könyv, akik ilyen-olyan „baleset” következtében teherbe esnek közel a 40. szülinapjukhoz.

Nem meglepő módon 3 nő 3 különböző élettel, kapcsolattal, munkával jelenik meg a színen, és engem szinte magával ragadott a történetük. 

Jó lenne, ha lenne folytatása is…

És akkor kedvcsinálónak egy idézet a könyvből:

"– Halló, Főnix lakatos? …. igen, bocsánat, a férjem jól belekeveredett a szeretőjével a kulimászba. Küldene valakit, aki kiszabadítja?… Igen, megadom a címet… Most el kell mennem, de nyitva hagyom az ajtót. Csak menjenek egyenesen a hálószobába, ott tekereg pucéran az ágyhoz bilincselve… Nem, kizárt, hogy eltévesztik, nyakig merül a rózsaszín tollban… Fél óra? Rendben, köszönöm."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése